Аналіз освітніх програм

При формуванні цілей та програмних результатів навчання за ОП враховано досвід реалізації програм за спеціальністю 161 Хімічні технології та інженерія Національного університету «Львівська політехніка», ДУ «Український державний хіміко-технологічний університет, Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут», Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», які реалізують теоретичні та практичну підготовку фахівців. Досвід іноземних програм враховувався шляхом аналізу і запровадження в освітній процес підходів і практик навчання Європейських закладів вищої освіти, зокрема, Ризького технічного університету (Латвія) та світового лідеру хімічної освіти Массачусетського технологічного інституту (США).

У результаті було впроваджено нові підходи до вирішення складних хімічних, матеріалознавчих та технологічних задач у напрямі освітньої, наукової та практичної діяльності у сфері розробки інноваційних хімічних матеріалів та технологій з використання аспектів енерго- та ресурсозбереження, альтернативної сировини, екобезпеки, сучасних програмних продуктів для моделювання хіміко-технологічних процесів, проектування та розробки наноматеріалів з функціональними властивостями. Конкурентоздатність розробленої ОП визначається її кардинальною спрямованістю на реалізацію узгодженої взаємодії з підготовки фахівців представниками освітньої та виробничої сфери.


Сертифікат про акредитацію ОП бакалаври

Сертифікат про акредитацію ОП магістри

На сайті 113 гостей та 0 користувачів